הזמנתי את ההובלה של וי מובינג בהמלצה ואני לגמרי הפכתי לממליץ! הגיעו מדויק בזמן. מחויכים ומלאי משב רוח רענן. עשו עבודה יסודית מדויקת ושמרו על החפצים ובמפתיע ב13:00 בצהריים היינו כבר אחרי הכל. כולל הרכבות מקצועיות של ריהוט די חדש שחששתי עליו ממש. אני ממש ממש ממליץ בחום למי שרוצה עבודה אכותית בראש שקט.
הובלת משרדים בכל אזורי הארץ
חברות מתפתחות ולשם כך, הן מגייסות יותר כוח אדם, פותחות מחלקות חדשות ולכן, המשרד שהיו בו עד כה, לא יתאים להן, והם תצטרכנה לרכוש רהיטי משרד נוספים, או שלרכוש ריהוט משרדי חדש לחלוטין. גם הציוד יתרחב וחברות אלה תצטרכנה לרכוש ציוד רב יותר כגון: מחשבים נוספים, פקס, מדפסות ומכונות צילום ועוד. הדבר החשוב ביותר הוא לעבור אל משרד גדול יותר. חברות מתעניינות לפני המעבר, בחברת הובלות משרדים בכל אזורי הארץ. הדחיפות של ההובלה חשובה, היות ומדובר על הפסד כספי, במידה והחברה לא תעבוד מיד, כי כל יום עבודה בחברה שווה הרבה כסף לבעליה.
מה בעלי החברה צריכים לדעת לפני הובלת המשרד?
ראשית, על בעלי החברה לדעת, מה הם מובילים למשרד החדש ומה הם מעוניינים לזרוק. ישנה אפשרות לתרום כיסאות משרד, או למכור אותם באתרי יד שנייה. יש להוביל מכשור אשר מכיל מידע רגיש בקרב חברות מסוימות, או מסמכים כתובים הנמצאים בתיקיות או בקלסרים. יש לבחור חברת הובלות משרדים בכל אזורי הארץ שהיא אמינה ומקצועית וכבר יש לה ניסיון רב בהובלות משרדים. מן הסתם, בעלי המשרד, יצטרכו חברת הובלת משרדים, אשר מתמחה בפירוק והרכבת ציוד חשמלי רגיש, כגון: מדפסות, מחשבים, מכונות צילום ועוד. יש לתאם מראש את השירות הרצוי לבעלי החברות, כמו פריקה והרכבה של מכשור אלקטרוני.
האם כל חברת הובלות מתמחה בהובלות משרדים?
התשובה היא לא, היות ומדובר על תחום מסוים בהובלות שחברות הובלות משרדים חייבות להתמחות בהם. זו הסיבה כי אנו בחברת wemooving, מעסיקים צוות מובילים ואנשי מקצוע המומחים בפירוק והרכבה של מכשור אלקטרוני רגיש שנמצא בחברות ומשרדים. לפעמים ישנן כספות גדולות וכבדות, שיש להוביל אותן באמצעות הובלת מנוף ולכן, חברת הובלת משרדים מקצועית ומוכרת, מחזיקה במנוף זרוע שמפעיל מוסמך של מנוף זרוע מפעיל את המנוף, כאשר צוות הסבלים של חברת ההובלה מסייע בהורדת הציוד מהקומה הגבוהה או אליה בבטחה וללא כל תקלות ועיכובים.
מדוע חשוב לבדוק את פוליסת ביטוח הובלת משרדים?
כל בעל משרד, מחזיק בקבלות של רכישת הציוד למשרדו, לדוגמא רכישת מחשבים, מדפסות משולבות, שרתים, ריהוט משרדי ועוד. לכן, על בעל המשרד או החברה, לברר לגבי הסכום שרשום בפוליסת ביטוח הובלת משרדים, על מנת שהסכום שכתוב בפוליסה, לא יהיה נמוך יותר מהערך הריאלי של הציוד שעליו להוביל למשרדו החדש. בררו את כל המידע הדרוש לכם לגבי חברת הובלת משרדים מומלצת, חפשו תגובות של לקוחות שבעי רצון וכן, השוו מחירים בין כמה חברות הובלת משרדים.
כיצד תדעו שיש לכם עסק עם חברת הובלת משרדים אמינה ומקצועית?
חברת הובלת משרדים מקצועית ואמינה, תיקח מכם פרטים לגבי ההובלה, תקבע פגישה על מנת שנציג יאמוד את ההובלה על כל פרטיה כגון: כמה ואיזה ציוד יש במשרד, אם תזדקקו לשירותי הובלה עם מנוף, היכן ממוקם המשרד מבחינת הגישה של משאית ההובלה ולבסוף תקבלו פירוט לגבי שירותים נוספים שחברת ההובלות מציעה ללקוחותיה כגון: איש מקצוע המתמחה בפירוק של ציוד אלקטרוני והרכבתו מחדש, פירוק והרכבת שולחנות, ארונות משרד ועוד. בסוף הפגישה, תקבלו הצעת מחיר שתוכלו להשוות בין כמה חברות המציעות שירותי הובלת משרדים.
דגשים חשובים שיש לברר בקרב חברות הובלת משרדים
ישנם דגשים חשובים שעליכם לבדוק, לפני שתחליטו לגבי חברת הובלת משרדים, אשר תתאים לכם מכל הבחינות. ראשית, בררו אם חברת ההובלות עובדת גם אחר הצהריים, היות ובעלי משרדים מעדיפים ובצדק, כי הובלת המשרד, תתבצע בשעה שהעובדים מסיימים את עבודתם, מה שיחסוך להם כסף רב ולא יגרום להפסדים, כך שהעובדים יגיעו בבוקר למשרד החדש כאשר כל הציוד כבר מורכב והרהיטים מסודרים במקומם.
הזמינו שירותי אריזה ופריקה למעבר בטוח ויעיל למשרדכם
על מנת שתהיו סמוכים ובטוחים, כי הובלת משרדים תהיה יעילה, מומלץ כי תיתנו למומחים בהובלות משרדים לבצע עבורכם את האריזה של כל הפריטים שאתם מעוניינים להוביל מהמשרד הקודם למשרד החדש. כמו כן בחברת הובלות WeMoove, אנו מציעים פתרונות אריזה מקצועיים, אשר יסייעו לכם לעבור את ההובלה במהירות.
ההבדל בין הובלת משרד גדול לבין הובלת משרד קטן
יש לציין, כי קיים הבדל משמעותי, בין הובלת משרד גדול לבין הובלה של משרד קטן. ראשית, הזמן משחק פה תפקיד חשוב, היות וככל שיהיו יותר פריטים ויותר רהיטים, העבודה תימשך זמן רב יותר, יהיה צורך בצוות של מובילים מומחים וכן, יהיה צורך בפירוק והרכבה של רהיטים כגון ארונות אחסון לתיקיות וקלסרים, העברת מקרר למטבח, התקנה מחדש לאחר שכבר בוצע פירוק של קווי התקשורת למחשבים ולציוד המשרדי ועוד. כאשר מדובר במשרד קטן, ההובלה תהיה הרבה יותר קלה, בגלל שישנם מעט חפצים ומעט ריהוט משרדי. רק חברת הובלת משרדים גדולה שיש לה כמה צוותים ורכבי שינוע רבים מכל הגדלים, תוכל לבצע הובלת משרדים של משרדים גדולים שעובדים בהם עשרות עובדים ויותר.
התארגנות נכונה תקל על הליך הובלת המשרד
יש לציין, כי ככל שתתארגנו נכון, כך ההובלה תהיה עבורכם קלה יותר. יש לבחור את התאריך שיתאים לכם לחברת ההובלה וכן, עליכם לקחת בחשבון חריגות שונות . יש לרשום על כל קרטון מה הוא מכיל ויש להפריד את הקרטונים לפי הפריטים השונים, מה שיקל על האריזה והמיון. תכננו את המיקום של החפצים שיגיעו למשרד החדש. תנו הוראות למובילים, היכן נוח לכם למקם את הפריטים והיכן להניח כל ריהוט, כך שההרכבה של הריהוט תתבצע במשרדים הנכונים, כאשר כל ריהוט יהיה במקומו.
חתמו על חוזה הובלה ובקשו קבלה לאחר התשלום
בעלי משרדים יודעים שמומלץ לחתום על חוזה הובלות משרדים, וכן עליהם לקחת קבלה, כך שהובלת המשרד נחשבת כהוצאה מוכרת במס והם יזדכו עליה. שימו לב, כי בקבלה וכן בחוזה, יהיו רשומים פרטי ההובלה מחיר + מע"מ.
מחירון הובלת משרדים - עדכני לשנת 2022✔️
גודל המשרד | כמה זה יעלה לכם |
כמה תעלה הובלת דירת חדר/דירת סטודיו? | בין 500 ל1200 ש"ח מתחייבים לשבור כל הצעה! *המחירים ממוצעים בהתאם לממוצע המחירים בשוק ועשויים להשתנות. |
עלויות הובלה של דירת 2 חדרים | בין 1000 ל1800 ש"ח מתחייבים לשבור כל הצעה! *המחירים ממוצעים בהתאם לממוצע המחירים בשוק ועשויים להשתנות. |
עלות הובלה של דירת 3 חדרים | בין 1500 ל2500 ש"ח מתחייבים לשבור כל הצעה! *המחירים ממוצעים בהתאם לממוצע המחירים בשוק ועשויים להשתנות. |
מחיר הובלת דירת 4 חדרים (80-100 מ"ר) | בין 1500 ל3500 ש"ח מתחייבים לשבור כל הצעה! *המחירים ממוצעים בהתאם לממוצע המחירים בשוק ועשויים להשתנות. |
מחיר הובלת תכולה של דירת 5 חדרים (עד 120 מ"ר) | בין 2000 ל4500 ש"ח מתחייבים לשבור כל הצעה! *המחירים ממוצעים בהתאם לממוצע המחירים בשוק ועשויים להשתנות. |
עלות הובלת דירת 6 חדרים - דירת פנטהאוז
| בין 2500 ל5500 ש"ח מתחייבים לשבור כל הצעה! *המחירים ממוצעים בהתאם לממוצע המחירים בשוק ועשויים להשתנות. |
כמה עולה הובלה של בית, מחיר תקף לדירת גג כולל מנוף | בין 3000 ל4500 ש"ח מתחייבים לשבור כל הצעה! *המחירים ממוצעים בהתאם לממוצע המחירים בשוק ועשויים להשתנות. |
הובלת בית פרטי | בין 3000 ל6000 ש"ח מתחייבים לשבור כל הצעה! *המחירים ממוצעים בהתאם לממוצע המחירים בשוק ועשויים להשתנות. |
הובלת קרטונים | בין 300 ל800 ש"ח מתחייבים לשבור כל הצעה! *המחירים ממוצעים בהתאם לממוצע המחירים בשוק ועשויים להשתנות. |
תוספת אריזה לדירות ומשרדים - מחיר לארגז
| בין 15 ל50 ש"ח מתחייבים לשבור כל הצעה! *המחירים ממוצעים בהתאם לממוצע המחירים בשוק ועשויים להשתנות. |
תוספת אריזה לציוד שביר
| בין 20 ל60 ש"ח מתחייבים לשבור כל הצעה! *המחירים ממוצעים בהתאם לממוצע המחירים בשוק ועשויים להשתנות. |
הובלת דירה ללא מעלית בתוך הבניין
| תוספת של 15% - 10% |
שאלות ותשובות בנושא: הובלת משרדים❓
ראשית, הכול תלוי בגודל המשרד, בכמות הפריטים והריהוט המשרדי, שנית תלוי בסוג התכולה שאתם מעוניינים להוביל וכן, אופן העברה, למשל האם אתם זקוקים לשירות הובלה במנוף? היות ואם התשובה היא חיובית, המחיר של הובלת משרדים יעלה. גם המוצא והיעד מהווים נדבך במחיר הובלות משרדים.
תוספת של שירותי אריזה ופריקה יעלה את מחיר הובלת משרדים וכן, אם המשרד הוא ללא מעלית תהיה תוספת במחיר.
התשובה היא כן, היות וחברת הובלות משרדים מקצועית, מחזיקה באנשי מקצוע שמתמחי בניתוק וחיבור תקשורת. מדובר על אנשי מקצוע מוסמכים שצברו וותק בתחום מזה שנים ושנית, יש לכם אחריות על ההובלה וכן, פוליסת ביטוח שמכסה אתכם מפירוק הציוד במשרד הישן ועד להרכבתו במשרד החדש.
במידה ותוסיפו שירותים נוספים בהובלת משרדים כגון פריקה והרכבה, צוות ההובלה, יקים עבורכם את עמדות העבודה ויוכל להכין עבורכם את המשרד כבר בתום ההובלה. מה שכן תצטרכו לעשות הוא, להזמין את הצוות הטכני של המשרד, על מנת שיחבר אתכם לרשת האינטרנט.
ישנם משרדים שיש בהם מחיצות ותאים, כגון משרדי טלמרקטינג. הצוות של חברת WeMooving, הוכשר לכל סוגי העבודות, כולל עבודות נגרות והם יגיעו עם כל הציוד הנדרש לפירוק והרכבה של המחיצות. יש לציין כי מדובר במחיצות די כבדות, כך שיש צורך בצוות מובילים שיישאו את המחיצות מהמשרד הישן למשרד החדש.
לשאלות ותשובות נפוצות נוספות הקליקו כאן